Home / Thema's / Corporate Social Responsibility

Corporate Social Responsibility

Corporate Social Responsibility betekent het verbinden van bedrijfsmatige activiteiten met maatschappelijke vraagstukken.

Het betekent het zoeken naar duurzame, innovatieve oplossingen voor sociale problemen door middel van ondernemerschap. Het streven naar winst en een zo groot mogelijke sociale impact. 

Non-profits die een marktwaarde toekennen aan hun diensten en profits die een marktstrategie ontwikkelen waarin financiële winst en sociale impact elkaar versterken.

Subsidies die veranderen in investeringen, doelgroepen die veranderen in stakeholders en allianties van profit en nonprofitorganisaties.  

Corporate Social Responsibility betekent een civil society waarin de publieke en private sector samengaan en waarin economische en sociale ontwikkeling hand in hand gaan.

twoboxtopimg
Big Society kan levens echt verbeteren

Big Society kan levens echt verbeteren

twoboxbotimg
lightbluetop

Laatste nieuws

Big Society kan levens echt verbeteren
Lees complete artikel

Phillip Blond in Leeuwarden. How to realise Big Society on a local level
Lees complete artikel

Boos, heel boos
Lees complete artikel

lightbluebot